مهم‌ نیست قیمت محصول یا خدماتت چقدر است؟
مهم نیست که چقدر کیفیت داری؟ بالا یا پایین؟
مهم نیست چند نفر کسب و کارت را می شناسند
تا زمانی که کمپین فروش حرفه‌ای نداری اصلا کسب و کار نداری…

مانده تا برگزاری

✅ چگونه با هر تعداد فالوئر در اینستاگرام بفروشیم و بیشتر بفروشیم؟

بسیای فالور دارند ولی نمی توانند بفروشند.

تبلیغات می‌کنند ولی فالوئرها انگار خواب هستند سوال‌های مهم این هستند:
چگونه مشتری را فعال و برای خرید کردن از ما آماده کنیم؟
چگونه مشتری های غیرفعال را فعال و به خود نزدیک‌ کنیم؟
چگونه کاری کنیم که مشتری بیشتر و بهتر به ما فکر کند؟
چگونه فاصله بین خریدهای مشتری را کمتر و کمتر کنیم؟
کارگاه کمپین بروش برای همین منظور طراحی‌شده است.

🔴 از مشکلات بزرگ مشتری‌ها این است که از سال گذشته تعدا فالوئر روح و غیر فعال زیاد شده و فروششون ضعیف شده که این کارگاه حتما بهشون کمک می کنه.
 
✅تمرکز اصلی این است که
🧨با هر تعداد فالوئری بفروشید
طراحی سفر مشتری از لحظه فالو کردن پیج تا پرداخت
🟢از مزیت های کارگاه این است که بانک ایده استوری و راهکاری جدید افزایش فروش ارائه میشه.
تا مشتری خرید نکند انگار شما کسب و کار ندارید پس…
اگر بهترین محصول ، با بالاترین کیفیت و کمترین قیمت را داشته باشید فایده ای ندارد
اگر با تبلیغات توانسته اید افراد زیادی را جذب خودتان کنید فایده ای ندارد
اگر برند خوشنامی دارید کافی نیست
اگر مشتریان قبلیتان کاملا از شما رضایت کامل دارند باز هم کافی نیست
تا زمانی که جریان فروش بزرگ و مستمرندارید انکار که اصلا کسب و کار ندارید
بسته‌آموزشی نوابغ کمپین فروش برا یحل همین مشکل ایجاد شده است.
کمپین یعنی چی؟
کلمه “کمپین” به معنای یک سری از فعالیت‌ها، افکار، یا تحرکات منظم و هدفمند است که به‌طور خاص برای دستیابی به هدف یا اهداف خاص انجام می‌شود. این مفهوم معمولاً به فعالیت‌ها و تبلیغاتی که به‌طور جمعی و گاهاً برای مدت معینی در راستای هدف‌های خاصی اجرا می‌شوند، اشاره دارد.
کمپین فروش چیست؟
کمپین فروش یک استراتژی تجاری است که برای افزایش فروش محصولات یا خدمات یک شرکت یا کسب‌وکار، به‌کار گرفته می‌شود. هدف اصلی این کمپین‌ها، جذب مشتریان جدید، افزایش فروش به مشتریان فعلی، ترویج یک محصول یا خدمت خاص، افزایش درآمد، و به طور کلی بهبود عملکرد مالی شرکت است.
کمپین فروش چه چیزی نیست؟
کمین فروش ارسال اس ام اس به همه مخاطبین نیست
کپین فروش تخفیف ویژه گذاشتن نیست
کمپین فروش تعیین جایزه برای خریدان نیست.
معنی واقعی کمپین جذب ، فعال سازی ، نکهداری و دعوت مخاطبین محصولات یا خدمات ما است تا روی آن ها پروژه نهایی سازی فروش با کمترین هزینه انجام گیرد.

این کارگاه مناسب چه افرادی است؟

تمام افرادی که صاحب کسب و کار هستند و دارند محصول ، خدمات و یا آموزش می فروشند ولی به طور ویژ “کمپین فروش” یک منبع مفید و ارزشمند برای افرادی است که هدف بیشترین فروش را در کسب و کار خود دارند :

🔺کارآفرینان و صاحبان کسب‌وکار: افرادی که کسب‌وکار خود را راه‌اندازی کرده‌اند یا می‌خواهند راه‌اندازی کنند، می‌توانند با استفاده از این آموزش، راه‌کارها و استراتژی‌های کمپین فروش را یاد بگیرند تا کسب‌وکارشان فروش بیشتری پیدا کند. فرقی هم نمی کند که محصولشان خوش قیمت باشد یا خیر.


🔺تاجران و فروشندگان: افرادی که در صنعت خرده‌فروشی، فروش بلندمدت یا فروش مستقیم فعالیت می‌کنند، می‌توانند با این بسته آموزشی، تکنیک‌ها و روش‌های بهتری را برای جلب مشتری و افزایش فروش یاد بگیرند.

🔺بازاریابان و تبلیغ‌گران: افرادی که در حوزه بازاریابی، تبلیغات و ارتباطات با مشتریان فعالیت می‌کنند، می‌توانند از این بسته آموزشی برای بهبود تکنیک‌ها و راه‌کارهای خود استفاده کنند تا کمپین‌های بازاریابی موثرتری اجرا کنند.

🔺هر کسی که می‌خواهد مهارت‌های فروش و تبلیغات خود را بهبود بخشد: این آموزش برای هر فردی که علاقه دارد مهارت‌های فروش و تبلیغات خود را تقویت کند و به‌عنوان یک کمک آموزشی برای توسعه شخصی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

استاد بابک تاواتاو

مدرس دوره تولید محتوا با هوش مصنوعی

مدرس و محقق در دیجیتال مارکتینگ

طراح  دوره های سیستم سازی، کمپین فروش، هوش مصنوعی، ادمین حرفه ای، تبلیغات در فضای مجازی و …

سرفصل های کارگاه

طراحی قیف فروش
۱
بانک ایده استوری
۲
راهکارهای فعال سازی فالوئرها
۳
کمپین های یک روزه فروش
۴
کمپین‌های فروش چند روزه و هفتگی
۵
کمپین های فروش بلند مدت
۶
نهایی سازی فروش اینستاگرامی
۷

پیش ثبت نام

هزینه کارگاه: ۶۹۰,۰۰۰ تومان
پرداخت