قوانین و مقررات سایت
تاریخ آخرین بهروزرسانی صفحه قوانین و مقررات سایت خانه کیفیت ایرانیان ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ می باشد .
صفحه قوانین و مقررات مانند یک توافق است که بهموجب ماده ۱۰ قانون مدنی جمهوری اسلامی ایران یک قرارداد قانونی و لازمالاجرا تلقی میگردد و کلیه کاربران و اشخاصی که به هر نحوی و با هر وسیلهای از سایت خانه کیفیت ایرانیان استفاده مینمایند تابع این توافق هستند.
قوانین عمومی سایت خانه کیفیت ایرانیان
قوانین جمهوری اسلامی ایران: منظور از قوانین جمهوری اسلامی ایران، قوانین و مقرراتی است که به تصویب مجلس شورای اسلامی یا سایر نهادهای قانونی رسیده باشد و بهصورت لازمالاجرا درآمده باشد. ازجمله قوانینی که سایت خانه کیفیت ایرانیان تابع آن میباشد قانون تجارت الکترونیکی است.
توافق: منظور از توافق، صفحه قوانین و مقررات حاضر میباشد که بهموجب ماده ۱۰ قانون مدنی جمهوری اسلامی ایران یک قرارداد قانونی و لازمالاجرا تلقی میگردد و تنظیمکننده روابط بین خانه کیفیت ایرانیان و کاربران میباشد.
سایت: در توافق حاضر هرکجا از کلمه «سایت» استفاده شده است منظور سایت خانه کیفیت ایرانیان میباشد.
محصولات آموزشی: منظور از محصولات آموزشی، تمام آموزشهایی است که در بخش «محصولات» یا بخشهای دیگر سایت خانه کیفیت ایرانیان موجود است. تمام آموزشها بهصورت دانلودی یا دوره آنلاین می باشد.
موضوع فعالیت
سایت خانه کیفیت ایرانیان در زمینه آموزش کسب و کار و مدیریت و بازاریابی و بازارهای مالی فعالیت میکند و تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.
- ارائه محصولات آموزشی برای مدیران و کارکنان
- برگزاری دورههای آموزشی درزمینه بازاریابی ، مدیریت، فروش، مدیریت ، بهبود عملکرد شخصی و …
عضویت
عضویت و ایجاد حساب کاربری در سایت خانه کیفیت ایرانیان کاملا رایگان میباشد. برای عضویت باید به بخش عضویت مراجعه نمایند. ثبتنام در سایت و تکمیل فرم عضویت که در آن اطلاعاتی نظیر نام و نام خانوادگی، شماره تماس و ایمیل دریافت میشود بهمنزله آگاهی و پذیرش کامل قوانین و مقررات سایت خانه کیفیت ایرانیان میباشد.
اشخاص برای عضویت در سایت باید از اطلاعات و مشخصات هویتی خودشان استفاده نمایند و سایت خانه کیفیت ایرانیان هیچگونه مسئولیتی در ازای تخلف از این ماده ندارد.
درصورتیکه معلوم شود شخصی با نام و حساب کاربری جعلی اقدام به خرید محصولات و یا استفاده از سایت نموده است، خانه کیفیت ایرانیان میتواند نسبت به حذف آن حساب کاربری اقدام نماید. در این حالت وجه پرداخت شده به کاربر مسترد نخواهد شد.
کاربر متعهد میشود هرگونه تغـییر در مشـخصـات فردی خود را در اسـرع وقت در سایت خانه کیفیت ایرانیان اصلاح نماید. در غیر اینصـورت این وبسایت هیچ مسئولیتی در قبـال تبعات ناشی از عدم صحت اطلاعات موجود نخواهد داشت.
در صورتی که معلوم شود شخصی به تبلیغات منفی، نادرست، ناروا و یا مغرضانه علیه خانه کییت ایرانیان پرداخته یا میپردازد، خواه این فعالیتها در فضای آنلاین باشد خواه آفلاین، میتواند حساب کاربر را حذف و شخص خاطی را از سایت اخراج نماید.
حریم شخصی کاربر
اطلاعات کاربران نزد سایت محفوظ است و خانه کیفیت ایرانیان تمام تلاش خود را در جهت حفظ اطلاعات کاربران انجام میدهد و سعی میکند از امکانات و زیرساختهای لازم برای این مقصود استفاده نماید.
مسئولیتهای خانه کیفیت ایرانیان
سایت خانه کیفیت ایرانیان تمام تلاش خود را مینماید تا آموزشها و خدمات باکیفیت به کاربران ارائه دهد و پذیرای پیشنهادات و انتقادات باشد.
سایت خانه کیفیت ایرانیان تمام تلاش خود را جهت بهروزرسانی صفحات و مطالب خود مینماید. سایت میتواند بنا به هر دلیلی بهصورت آزادانه اقدام به حذف یا از دسترس خارج نمودن موقتی یا دائمی صفحه خاصی از سایت نماید و این اقدام حقی برای اعتراض به کاربران نمیدهد.
مسئولیتهای کاربر
کاربر باید در حفظ و نگهداری اطلاعات خود کوشا باشد و اطلاعاتی مانند نام کاربری، اطلاعات تماس و رمزهای عبور را نزد خود محرمانه نگه دارد. در صورت تخلف از مفاد این ماده و افشای اطلاعات کاربر، سایت خانه کیفیت ایرانیان هیچ مسئولیتی ندارد و تمام مسئولیتها و عواقب بر عهده خود کاربر است.
اشخاص نباید حساب کاربری خود را، به هر هدفی، نزد شخص یا اشخاص دیگری بسپارند. خانه کیفیت ایرانیان فقط به شخصی که مالک حساب میباشد خدمات میدهد. درصورتیکه بر اثر استفاده همزمان از حساب کاربری یا انتقال آن به دیگری مشکلی ایجاد شود تمام مسئولیتها بر عهده کاربر است.
کاربران متعهد هستند تمام محصولات آموزشی را که خریداری مینمایند بهصورت شخصی استفاده نمایند و از به اشتراک گذاشتن آنها در فضای آنلاین یا آفلاین، بهصورت مستقیم یا باواسطه، خودداری نماید. در صورت تخلف از مفاد این ماده و انتشار یا انتقال محصولات آموزشی، خانه کیفیت ایرانیان حق پیگیریهای قضایی و قانونی را برای خود محفوظ میدارد.
تمام محتوای سایت خانه کیفیت ایرانیان مانند محتوای مقالات، محصولات آموزشی، لوگو، تصاویر، صوتها، ویدیوها و … متعلق به خانه کیفیت ایرانیان میباشد و بدون موافقت و اجازه، هیچکس اجازه استفاده، کپی، بازآفرینی و یا هرگونه اقدام خلاف قانون دیگری را نسبت به هر یک از موارد ذکرشده و امثال آن ندارد.
کاربران نباید در خصوص امور مذهبی و سیاسی در این سایت اظهار نظر کنند. چنانچه هر یک از کاربران این ماده را رعایت نکنند، بلافاصله از سایت اخراج شده و چنانچه خریدی انجام داده باشند، وجه واریزی به آنان مسترد نمیشود. همچنین کاربر (عضو) حق استفاده از این سایت را از دست میدهد.
ثبت و ارسال سفارش
درصورتیکه محصول خریداریشده توسط کاربر، بهصورت دانلودی باشد، کاربر میتواند از بخش پروفایل کاربری به محتوای آموزشی دسترسی داشته باشد. همچنین ایمیلی نیز که حاوی فاکتور خرید و لینک دانلود میباشد به آدرس ایمیلی که خریدار ثبت کرده است ارسال میگردد. در صورت عدم دریافت ایمیل تایید خرید، حقی از خریدار در خصوص دسترسی به محتوای خریداریشده زایل نمیگردد.
زمان ارسال محصولات فیزیکی معمولا ۵ روز کاری میباشد که ممکن است زودتر یا دیرتر تحویل شود. زمان ارسال سفارشهایی که در روزهای تعطیل ثبت میشود بعد از اولین روز تعطیلات محاسبه خواهد شد.
درصورتیکه تراکنش کاربر ناموفق باشد و وجهی از حساب کاربر کسر گردد، مبلغ کسر شده بهصورت خودکار از طرف بانک مربوطه ظرف ۷۲ ساعت مسترد خواهد شد.
درصورتیکه کاربر در پرداخت اشتباهی انجام دهد، مانند آنکه یک محصول آموزشیای را بیش از یکبار به سبد خرید اضافه نماید، باید درخواست خود را مبنی بر استرداد وجوه اضافی به خانه کیفیت ایرانیان اعلام دارد. از زمان اعلام کاربر ، وجوه مربوطه حداقل از ۷۲ ساعت بعد و فقط به همان حسابی که خرید از آن انجامشده مسترد خواهد شد. در صورت بروز اشتباه در خریدهایی که بهصورت کارت به کارت انجام میشود نیز همین حکم جاری است.
خانه کیفیت ایرانیان تمام محصولات فیزیکی را بهصورت کاملا سالم به اداره پست تحویل میدهد و اداره پست هم متعهد است با رعایت نکات ایمنی محصولات را به مقصد برساند. بااینوجود درصورتیکه محصول ارسالشده دچار نقص و اشکالی باشد خریدار باید ظرف ۷ روز به خانه کیفیت ایرانیان موضوع را اطلاع دهد تا رسیدگیهای لازم انجام شود.
اگر بر اثر اشتباه، قیمت محصولی کمتر یا بیشتر اعلام شود، سایت میتواند خریدهای قبلی را باطل نماید تا ثبت سفارش با قیمت اصلی انجام پذیرد.
اطلاعات تماس
اطلاعات تماسی که کاربر در سایت ثبت مینماید، مانند شماره تماس، ایمیل و …، تنها اطلاعات موثقی است که سایت آنها را به رسمیت میشناسد. خانه کیفیت ایرانیان تمام مکاتبات و پیگیریها را از طریق همین اطلاعات تماس انجام میدهد و خود را در قبال اطلاعات تماسی دیگری پاسخگو و مسئول نمیداند.
نظرات
کاربر میتواند از طریق راههای تماسی که در صفحه «تماس با ما» سایت نوشته شده، با خانه کیفیت ایرانیان در ارتباط باشد.
کاربر میتواند در بخشهای مختلف سایت که امکان ثبت نظر وجود دارد نظرخود را به فارسی ثبت کند.
سایت میتواند در مواقعی که صلاح میداند اقدام به حذف یا ایجاد تغییر در نظرات بنماید. مانند مواقعی که کاربر اطلاعات تماس شخصی یا لینکی را در نظر خود درج مینماید.
تبلیغات در سایت
درصورتیکه تبلیغاتی در سایت خانه کیفیت ایرانیان انجام شود، سایت هیچگونه مسئولیتی نسبت به محتوای تبلیغشده ندارد و تمام تصمیمگیریها و مسئولیتها بر عهده خود کاربران هست.
فورس ماژور
منظور از فورس ماژور اتفاقاتی با منشا خارجی میباشد که خارج از اراده سایت بوده و بدون پیشبینی محقق شده باشد؛ مانند قطع سرتاسری اینترنت. در صورت وقوع فورس ماژور خانه کیفیت ایرانیان هیچ مسئولیتی مانند از دسترس خارج شدن سایت نخواهد داشت. همچنین در مواقعی ممکن است بنا به دلایلی سایت با مشکلاتی مانند از دسترس خارج شدن یا کندی مواجه شود که در این صورت نیز خانه کیفیت ایرانیان مسئولیتی ندارد.
تمام محصولات خانه کیفیت ایرانیان فقط از طریق سایت به نشانی iranhq.ir به فروش میرسد. هیچیک از محصولات خانه کیفیت ایرانیان در هیچ مرجع دیگری قابل ارائه نیست.
همکاری با ما
همکاری در فروش محصولات خانه کیفیت ایرانیان فقط طبق شرایط و مقرراتی است که به متقاضی اعلام میگردد. درصورتیکه قصد همکاری در فروش محصولات سایت را دارید باید درخواست خود را در آدرس زیر ثبت نمایید تا مراتب و مراحل صحیح و قانونی آن به شما اطلاع داده شود.
سپاس از توجه شما